|
Manolo Escobar - Soy soñador

Ara ja se perque este tio va perdre el carro.....

6 Comentaris:

Anònim ha dit...

ie tio..........BONISSIM EL VIDEO DEL PRENDA ESCOBAR.
Puc incloure algun video en la página?

Anònim ha dit...

QUIN TEMASSO XATI!!!
Visca el món de la faràndula i la lentejuela, ...I les perruques?! Boníssim Ferran.

Xè, quina llàstima, huí l'últim dia de faena, fins setembre.

Ànim Betlem, que ja et queda poc per alcançar la glòria.

Anònim ha dit...

No hi ha un altre com ell...
Feu el favor de dir qui sou, ho dic pel l'anonim del primer comment i per supost que pots incloure nous videos!!!!!
Pots trobar-los a: youtube.com

Anònim ha dit...

OPA, COMO MOLA!!! M'heu animat el dia, my friends of Altea (jaja, que mierdalenya, i damunt guirufa!!)

I voreu com si m'heu animat: hui han impugnat una part dels meus examens, flipe, aixi que sembla que en ara no em voreu el pel per una setmaneta mes. Vos envie a jordi en el meu lloc el dia 8, que malgrat no tinga molt d'aguante, se'n beura unes quantes per mi.

Mil gracies pels anims, sou una passada!! Per cert, aixo de la camiseta mojada vull fer-ho jo però en nova versio: calsonsillo empapado... qui s'apunta?? va, hacha, ves fent-te a la idea. Tu tambe, ferranet!! Cris i jo a primera fila, jeje.

Anònim ha dit...

Ara entenc per què Xelo va tindre que anarse'n la nit que Ferran dia "sols una miqueta..."

Anònim ha dit...

Ok Jordi ja l'ha fet public,sorry