Cronica de una Comida Anunciada

|
Per problemes informatics, hui no puc oferir-vos, com havia pensat, les fotos del dinar del passat dissabte. No eren moltes pero ja que ho havia pensat...El meu ordinador ha dit que fins açi ha arrivat...no tindreu alguno de saldo...
De totes formes el que si que estic en disposició de fer es una xicoteta cronica del que va passar, sobretot per als que no van vindre. He de resaltar les paelles, hem vaig fer tres plats, vullc dir que estaven de vici.ENHORABONA ALS QUE ELS VAN PORTAR DES DEL GALLET AMB LA NOVA ADQUISICIÓ DE XUMI, UN RENAULT 4 L GROG, NO PODIA SER D'UN ALTRE COLOR TREBALLANT ON TREBALLA!!!!!!
Per un altre costat la cosa va estar un poc massa tranquila, ningu es va bufar, i aixo corrobora el que molts pensem, cada dia que passa ens pareixem mes als d'Altaia, o no?.
Per fi, es va quedar en comprar l'equip de so que venim utilizant els ultims anys o siga que ens gastarem sobre els 1200€, crec que ja era hora i Claudio a partir d'ara ho flipara. Tambe es va parlar sobre les noves joventuts templaries, i al final, jo no hem vaig enterar del que tindran que pagar. Jo estic per la integració, despres de vore que son bons xavals i sobretot que els agrada portar la bandera.
Per finalitzar, la directiva ja han vist els vestits que lluirem a les festes, i han promes fer arrivar al blog les fotos per vore si ens agraden.
Aixó es tot, recordeu que podeu fer els vostres comentaris o inclus enviar un mail, l'enllaç el teniu als links, per a dir el que vos done la punyetera gana, COLLONS!!!!

4 Comentaris:

Anònim ha dit...

Hallooooo!!!
Que es el que diu el corresponsal de Templaris News? Que ningu es va bufar? Esteu fets uns "MACHUCHOS"!!! Encara i tot, em feu una enveja... eixes paelletes... Bo, ja ho repetirem, eh? Ei!! Que he passat!! Ara tinc el proxim el dissabte o dilluns, aixi que a por ellos, oe, oe!!

B7SSSSSSS

PD: A vore si s'animeu i escribiu, xatis!

Anònim ha dit...

Mareeeeeeeeeeeeeee, ningu es va bufar, que fort mai habia passat açó en una reunio templaria, be, de moment vote per cambiar el color de la xilaba pel marró, per que som cada vega mes com altaia, trist ja ho se, pero realista. Be espere que tot cambie i que tornem al nostre lema: MENJA, BEU I VIU I DONALI GUST AL PIUUUUUUU. BELEN MOLTA SORT I A VORE SI ACABES QUE PAREIXES MARISA SEMPRE ESTUDIANT

Anònim ha dit...

Paracaaaa!!! I tu deixa ja la xirimita, que ja tens edat, eh? Ja sols em queden 3 dies i conte les hores...

Anònim ha dit...

Ja estic aci un altra volta,quí diu que ningú no es va bufar?? i els 5 punts que em va llevar la guardia serril que? eh?no pasa rès la vaig pagar amb la visa de la penya.
Ah! paraca... ja saps ,tocat la xirimita.
Cabolin apuntat ja de una volta a la penya,el mateix per a Picó i qui vulga.LA PRESI.
Una besadeta ben gran per a Marce que no més puga anirà a vore els trajes dels xiquets,ànim.