La Plaça De Belen

|

Radio blog informa:
Ens congratulem d'anunciar-vos que Belen ha aprovat les oposicions d'angles i ja te una plaça al seu nom.Una boca mes que alimentar amb els diners de tots els contribuients, que amb esforç i treball veuen com mangantes, ganduls, bohemis, comunistes de xalet i altres especimens, tenen mes de tres mesos de vacances, no se quantes nomines extres... damunt es queixen, i de tant en tant, o es demanen la baixa per depresió o monten una vaga d'un parell de collons.I pensar que a esta classe de personatges confiem l'educació dels nostres fills, el futur de la nostra societat...que ens esta passant?Per tot açó, i sobretot per la convida que haura de pagarse (ella o el madrile) els Templaris ens al-legrem que un membre mes de la nostra filà,i ja van uns quants, entre a formar part del profesorat del MINISTERI DE EDUCACION ESPAÑOL!!!!!!!!!!!!CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!
Dedicat als mestres de la filà.(Cris,Bellentani i altres,...)

19 Comentaris:

Anònim ha dit...

Amics, de veritat que açò hi ha que cel·lebrar-ho. Aneu reservant el 5 d'Agost, dissabte, que alguna cosa farem. Anem a veure si Ballester ens alquila la casa del Mandem i fem una borregà o el que siga, pero ben banyadet. Si bé la notícia d'avuí ha segut insuperable, hi ha una altra cosa que tindrem que cel·lebrar (no, pesats, no ens casem...). M'han nombrat Director General de Borland en España, Portugal i (si no ho puc remediar)Itàlia (ara que pensava que tenint una funcionària en casa em podia retirar). Així que, "esta nuestra comunidad" està convidada el dia 5 d'Agost "a compartir este día tan especial de nuestras vidas con nuestras familias" (collons, que no ens casem, que hui tots els missatges anaven pel mateix costat). Lloc per determinar (tenim que vore disponibilitat del saló de festes del Mandem). Sin nada más que decirles, se despide cordialmente:
EL MADRILE

Anònim ha dit...

ENHORABONA ALS MADRILES!!! PEL CASAMENT CLAR!! TINDREM Q COMPRAR-MOS LA TEJA I LA MANTILLA...JAJAJA
EI! Q M'ALEGRE MOLT DE VERITAT, JORDI TU IMPARABLE COM SEMPRE I TU BELENETA ET MEREIXES EIXA PLAÇA, ENHORABONA DE VERITAT!!
ARA A CELEBRAR-HO AL BALLESTER CLUB DE GOLF EN EL MICROCLIMA I EN LA MEGA PISI Q HI HA ALLI MONTA BAIX DELS COCOTEROS PA NO PASSAR NI MIQUETA DE CALOR..DE LUXE, JEJE..
UNA BESAETA PER ALS DOS!!

Anònim ha dit...

GRACIETES A TOTS i TOTES, WAPIS!!!! La veritat es que encara ni m'ho crec... a vore si es tot una trola... (com lo de la plaza e hija predilecta, que deso na de na, una mas y prou). Aixo si, a celebrar-ho de valent, eh?
Be, once again, thanks a million per a tots pels anims i felicitacions!! En especial al pare del blog, que mes d'una volta m'has animat bona cosa, ferranet!!

Muacas!

Anònim ha dit...

Senyors contertulis. El dissabte dia 5 Belén i jo tenim un compromís ineludible per la nit, així que tindrem que buscar una nova data, aquesta vegada després del viatge a Zanzíbar. Us propose el dia 19 d'Agost. Per favor, si no podeu, poseu-se en contacte amb mi per tal de coordinar la millor data.

Anònim ha dit...

ENHORABONA BELEN!!!!!
ERES LA NUMBER ONE, TE HO HAS GUANYAT DE VERES!!!
MOLTES FELICITATS!!!! I A DISFRUTAR!

(I A JORDI DIR-LI QUE EL 19 DE AGOST EM VE MOLT BE PER A QUE ES PAGUE UNA BONA!!!)
JEJEJE
BESETSS ALS DOS!
(XELO, RAFA I LA XIKETA)

Anònim ha dit...

Jodilet i Belen vos done la ENHORABONA pero collo CASEU-VOS D´UNA PUTA VEGADAAAAAAAAAAA, com jode que vos donen tant la conya no? no si al final serà veritat que un es casa per no sentir al entorn, PER CERT RUIZ GALLARDON VE A LA BOA, ES PER POSARME CORBATA?, I LA BOA ON ES, AL CLUB DE GOLF?. Lo dit norabona nens.

Anònim ha dit...

Gracietes, xelito!!! En ello estamos, en disfrutar... Vos debem una bona, aixo esta clar. I a vore si esta volta es bufa algu, MACHUCHOS!! Jo segur, despres del monumental pet de la teua boda... Tranqui, que jo tambe em bufe per tu, xele.

besets al teu refaelo i la xiqui, i mes per a tu, tururu

Anònim ha dit...

ACHAAAAA!!! Per que no et cases tu, mante?? Nosaltres ja estem casats, saps? I ho cel.lebrarem amb el rito masai a zanzibar tambe... Aixi que sols quedeu tu i marisa, xaval
Petots a la xirimita

ferran ha dit...

Sr.Acha...CASESE YA!!!!
El dia 19 crec que perfecte, jo tambe tinc plan per al 5 d'agost...
Ja va sent hora de montar una bona farra...si pot ser amb piscina millor...i amb molta beguda...i amb molts trompos...i molt desparrame...i molta resaca...i sense xiquets...i amb les xatis de sempre!!!!

Anònim ha dit...

NOOOOOOOOOOOO!!! El 19 no,
El dia 26 seria perfecte.
El dia 5 agost Paki i jo tambe tenim una cita innevitable i inneludible.
Ademés es l´arbret de sant roc.

Anònim ha dit...

Veig molta gent hui pel Blog, senyal de que la gent està fent feina, perque si teniu temps lliure no esteu açi mariquites. Ferran vols vorem casat per la despe, aixi tens lliure 1 dia sense nanos que joputa eres.
LA festa de la Masai que siga en pesina que fa caloreta hem dona igual la fecha tinc que anar encara que tinga l´almo en erupcio.

Anònim ha dit...

Senyors. Com us ve el dia 26?

ferran ha dit...

Ok Jordi,inclus millor que el 19!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

el dia 5 de puta mare no kurre. despres kanvi de data al dia 19, de puta mare tampoc kurre. nou canvi de data ara al dia 26, ja ho heu conseguit eixe dia kurre.
P.D.: valenta panda de kabrons.

Anònim ha dit...

Moltes gràcies a tots els que em vareu cridar per a avisar-me que millor ferem el dinar el dia 26, que Tòfol féia faene i que no podria vindre. No se què haguera fet sense vosaltres... ens veem el dia 26.

ferran ha dit...

Per a un dia que "curra"... tambe es casualitat..va per tu Tòfol...

Anònim ha dit...

TOFOL, DIGUES QUE TENS LA REGLA I Q NO PUEDES IR....

Anònim ha dit...

TOFOL DIGUES LA VERITAT..TU FAENA NO N'HAS FET MAI...I SI NO VENS ÉS PQ TENS MILLOR PLAN...

Anònim ha dit...

Jo si que puc, pero millor que el madrile ens convide els tres dies i qui puga que vinga;jo puc posar la pici si fera falta,pero si Tufol no ve jo tampoc vaig, ala de pardala.
Per cert qué teniu tots el dia 5?ja podrieu convidarme eh???LA PRESI.