EL CD DE FESTES!!!

|

Los Rebeldes...Los Inhumanos...Maria Isabel...El Baute...i la Bandeta.
Menos mal que per fi hem comprat un equip per a la penya.Si ja, hem de fer us de la bandeta, pero coincidireu, almenys algu, que al final uno esta fart de tantes marxes i xaranga.Pero aixo enguany, com altres anys he preparat un cd per als moments mes trepidants de les nits festeres, i com sempre hi ha algu que no es sap les cançons i comença a donar pel sac, he pensat que el millor seria grabar-lo una setmana abans i començar a escoltar-lo al cotxe, a la dutxa, a la faena...
A este 2006 no hi excusa, si voleu escoltarlo, sols teniu que punxar açi per a descarregar-lo i començar a disfrutar d'ell.
TEMPLARIS CAÑI !!! EL CD QUE ESTAVES ESPERANT DESCARREGA-LO JA
P.D.:Si algu no sap com grabar-lo que ho diga i li done les instruccions.

24 Comentaris:

Anònim ha dit...

p'a matalo al ferran

Anònim ha dit...

MARE MEVA!!! PA HABERNOS MATAO!!!!
FERRAN FINS ON ARRIBAREM? JO PER SI DE CAS JA ME LES SÉ CASI TOTES....
JEJEJEJE

Anònim ha dit...

ANDREITA C.P. ALFERES CRISTIANA 2007.

Anònim ha dit...

ACHA ACHA ACHA Y NADIE MAS!
JEJEJE

Anònim ha dit...

Es poden fer copies i distribuir-les per carcaixent tambe? I per madriz?

Qui sera achanonimo?? MANIFIESTATE!!

Anònim ha dit...

jo la comprat en el top manta
n'hi ha que afegir el exit "que te jodan" de "xuxo el fallero"

Anònim ha dit...

no soc anónimo, soc usuario novato

Anònim ha dit...

carcaixent, bona terra....

ferran ha dit...

Novato, sols tens que triar la identitat OTROS i possar el teu nom!!!!!

Anònim ha dit...

bo comencaré anomenant-me achanovato, ..., no, aixo no farà gràcia.
Seré xuminovato, pero tampoc.
NOVATO!! a seques
Ja més avant desvelare la meua identitat, no vulc que en perseguisca la prensa tan pronte

ferran ha dit...

Deixeu-vos de tonteries i baixeu-vos el CD que tinc als de la SGAE "pisandome los talones"...

Per cert vote per algun habitant d'ALtea La Vella com a novato 2006...MANIFIESTESE NOVATO DE...!!!

Anònim ha dit...

EL NOVATO ES SERGIO SIRVENT, QUE LO SEPAIS!

Anònim ha dit...

ferran no puc baixarme el cd...dime que tinc q fer?

Anònim ha dit...

NO el novato es Josemi alias BOLITA, ja hem conec la seua manera de bromejar, eh novatillo, ala a fer feina

ferran ha dit...

Estic d'acord ATXA, no volia donar noms pero em sembla que es ell...
Ja esta be, que aço es una cosa seria...

Anònim ha dit...

MARE MEVA!!! HUI NO TENIU FAENA O Q? JO HE TINGUT UN DIA DE PERROS: MERCADILLO, TAKATAK, A CAMINAR PEL FARO,....
ESTIC MORTA I ARA A LA PENYA!!!! DEW

Anònim ha dit...

Que voleu, llevar-me el titol de funcionaria o que? Si que es cert que no teniu molt que fer, PERRACOS!!!!!

Se nota, se siente... las fiestas estan presentes!!!

Novato 2006, fill in the gaps: Carcaixent i dolces, els collons...

Anònim ha dit...

grácies ferran! ja tinc el CD per fi!! no te desperdici, ni miqueta, mare meua!!al menys cantarem un poc mes q xinita xinita,jajaja

pa que volem bandeta???

Anònim ha dit...

AVANT LA FESTA I VISCA LA FESTA!!

Anònim ha dit...

hombre bolita¡¡
aixi que al final t'has apuntat a la fila templaris, estarant contents els de la guardia negra, un puntal de la festa de altea la vella D.C. (distrito capital) com tu se'n va a la competencia.
P.D.: si t'has d'amagar baix un seudonim, que siga amb el millor que et defineix, que amb el teu permis vaig a utilitzar jo hui.

Anònim ha dit...

ANIMA EN PENA PUTA CALLE Y NO ET CLAVES EN NOVATO 06

Anònim ha dit...

acha paraca calla la puta boca.
el novato 06, si ho ha llegit, ja ho sap qui soc. no m'amague de res i de "dengú".
P.D.: amb el permis del sr. "cose migué" vaig a tornar a agafar la meua proposta de seudonim per a ell.

Anònim ha dit...

que pena que no m´ha pogut conectar hui.
Si, també soc una "ánima en pena", o simplement una "pena", pero aixo es tan sols per a iniciados...jejej
He tornat a trair als meus veins de Altea la Vella D.C., pero jo soc un "pofesional" i el contrat en Templaris era més "sucós", o no?
Acha encara no em parlat de la claussula de rescisió!!

Anònim ha dit...

JO VOTE PER ELIMINAR ELS COMENTARIS QUE NO DUGUEN NOM, NO SIGA QUE ESTICA EN EL BLOG EL FILL DEL CHACHE (O XAXE EN VALENCIÀ).