Mai tindrem prou

|

Noche de amor y besos, res de coxinaes, en defensa propia, l'Atxa i Ferran, veem la vida des d'altra optica, quan la compartim amb vosaltres per aixo vos volem tant. A mes a mes, tampoc vosaltres vau mostrar una clara resistencia, tot el contrari, que alguna ja fea les seues comparacions amb els seus difunts companys.
BIBA LA BIDA QUE ES EL SUPER ROLLO GUAPO!!!!!!!!!!
Punxeu açi per a vore les imatges d'una nit, que una volta mes va cubrir les expectatives. La veritat es que encara no se perque altres no pasen per la vicaria i ens regalen una nit com la del dissabte.
Be, la questio es no parar, per aixo dema hi haura reunió de la directiva i assesors per a decidir els designis de la nostra filà i animar al Barça, es el que te tindre un presi culé. I el dissabte dinaeta...no vos tindrieu que morir mai...pero reialment serem capaços d'aguantar este ritme...

18 Comentaris:

Anònim ha dit...

CONVOCATORIA COMIDA DE NOVATOS:
LA COMITIVA DE NOVATOS 06 INFORMA QUE EL SABADO 4 DE NOVIEMBRE HAY BORREGO A LA CREU.
CONFIRMAR AL VETERANO PROMETIDO DE LA DIRECTIVA A ESTE NÚMERO: 647476765.
AMUNT TEMPLARIS.

Anònim ha dit...

mosatros 3 anem fijo, sobretot la xiketa, que no me la lleve de damunt ni en aigua calenta...
pero es pot saber on es la dinaeta??

Anònim ha dit...

La masai i el madrile també aniran. Però, per favor, que siga igual de "tranquileta" la dinà que la boda...

Anònim ha dit...

XE FERRAN, MIRA QUE HO SABIA,.... EN TANTA FOTO GRACIOSA QUE HI HA TENS QUE POSAR LA DELS POBRES TRANSEUNTES EIXOS....
(QUE FAN LLASTIMA DE VORE)...
JEJEJE

Anònim ha dit...

Per a arribar a la caseta del Xap teniu que anar direcció a Callosa pasant per Altea la Vella o per Sogai, lo mateix es.
Just avanc del "Pont de la Pipa" està a la dreta el camí que puja a la Serra Bernia,i a l'esquerra i entra un camí que es el que vos portarà a la caseta. Sols teniu que anar agafant els caminets que vos apareguen a la dreta ( vulgau o no esteu en Altea la Vella, jejej). Hi haurà aproximadamente 1 ó 1,5 km fins a la caseta.
Si vos perdeu podeu fer senyals de fum, perque la tecnologia i benestar de que disfruteu en Altea gracies al equipo de gobierno del -- encara no arribat ací dalt. jejej
Si ho busqueu en la guia campsa no poseu caseta de Xap, caldrà posar Ballester's Land.
Ánima en pena, no en falles que tu si eres el nº 1.

Anònim ha dit...

MARE MEVA... LI TINDRE QUE POSAR EL GPS A LA SCOOPY...
NO POSAREU CAP GLOBET??

Anònim ha dit...

Mare meva quin bon rollo,bollo i no bollo,jo per mí que viva el amor libre!;aixó sí, que del nostre grupet que no entre ningú més i a cada xiquet que tingau li farem la prova del paternitat.

La veritat que al ser viuda i dur tant de temps sense catar-ho m´ha agradat una mica ,però vull algo més de varietat,perque Ferran i Acha estàn molt gastats ja, i no sé jo si serviràn per a algo més.

EL DISSABTE.....CONTINUARÀ!!!

Anònim ha dit...

FERRAN,JO VULL UNA CÒPIA DE LES FOTOS, PERFA ES QUE M´AGRADARIA QUE MA MARE LES VEGERA,NO EN BORRES NI UNA ,VAL,JA ET PASE JO LES MEUES I PAKITETA I JORDI IGUAL,AIXI FEM UNA SENTAETA DE LA BODA.

Anònim ha dit...

VIVA EL AMOR LIBRE DELS TEMPLARIS!! ACHA VOLS DESPEDITE DE LA TEUA SOLTERIA ACOSSANT A TOTES LES TEMPLARIES, MARE MEUA, COM APRETAVA EL TIO, CASI MOS OFEGAAA!!

JO NO ANIRE A LA DINA, PQ ELS NOVATOS S'HAN EMPENYAT EN QUE JO NO VAJA, ES IGUAL JA ME LA VENGARE... CUIDEU-ME AL SETE, NO ME'L VIOLEU Q VOS CONEC.

Anònim ha dit...

bueno que me informen si esta noche alguna mujer tiene pensado animar al barça,espero respuesta.

Anònim ha dit...

jo i la xelini sí que anem a animar al barça,te esperamos en el pisito.

Anònim ha dit...

Que dios nos pille confesaoooos!!! Aixo si que es amor lliure i no el que feien els hippies...

Pero... vos jure que sols recorde el moment rotllo bollo de marisa i meu, i el de la regadera, que no ha eixit retratat pero tots sabeu.

Jo tambe m'apunte al furbol, xiques... Espereu-me que arribare abans que la xiqueta de xele, jeje.

Petots i fins dissabte!! Ja tens el passe preparat, ferranet?

Anònim ha dit...

M´heu deixat sense paraules i sense celles!!!!

Anònim ha dit...

Que passa avui? on esteu?
Estic avorrit a l´hospital, nessite evadir-me i no hi ha res de nou!!!
Tornaré més tard!!!!

Anònim ha dit...

HOLA JOSE, ESPERE QUE NO SIGA RES EL DIA DE HUI.
MARE MEVA, KIN TIO MES DUR...
ESTAS FET D´UNA ALTRA PASTA..
ENS VEEM EL DISSABTE A LES 11 EN LA GASO DE SANT BLAI
ADEW

Anònim ha dit...

Prueba superada!!!!

Anònim ha dit...

Recollons quin aigua cau!!!!

Anònim ha dit...

gotes cauen