Els dies despres

|

Si algu esperava que parlara de politica, he de dir-li que estava enganyat, sols per fer la contraria i per cansanci, hui no parlare de resultats, pactes, reunions, pelis d'espies, nacionalismes, mamarraxos, xupopteros, mamelots i altres elements que son habituals a la nostra societat.
Hui, vullc donar, en primer lloc, anims a la nostra fundadora i membre, Pakita Perez (la filla de la callosina).
Altra volta, i ja son dos. Algu deuria de pendre les mesures corresponents pero quasi sempre estan massa ocupats amb les seues coses.
PAKI,ELSTEMPLARIS ESTEM AMB TU.
Dit açò i despres del que he passat durant les ultimes setmanes crec que ja es hora d'un altra festa Templaria.
Just este mati, l'Atxa m'ha comentat que estaria be organitzar una sopaeta per Sant Antoni, esteu d'acord?, seria factible?, que dieu els de Saraos?...
No hem digueu que voleu pactar-ho, o tal volta consesuar-ho, Atxa i jo som la llista mes votada, aixina que ja sabeu. Ho fem "u que"?
Ja esta be d'aburrits cap de setmana, d'escrits a Portaltea, de reunions secretes, de fills secrets, de plors secrets, d'amants, de drogues de disseny, d'oracions, de comunions, d'hipoteques, de factor x, d'AlteaTves, de PP, de PSOE, de BLOC, de CIPAL i de tot, ja ni ha prou, es ara o mai!!!
Qui collons s'apunta?
Xele deixa ja a la xiqueta i pegat un bon festival!!!
Per cert, per quant la festa Melrouse Place?
Dedicat Paquita i a tota Altea La Vella.

P.D.:El video es pel que mai podran llevar-me.

54 Comentaris:

Anònim ha dit...

ferran ya saps que Rufo i Kiko estan amb tú.

Anònim ha dit...

bueno,bueno,bueno,BUENO;haber donde me vais a llevar a cenar,espero que me guste,porque antes,si no me gustaba bebía,pero ahora...esta un poco mal.

Anònim ha dit...

He oblidat dir que el tema del sopar es tambe pel primer aniversari d'este , el nostre blog, pareix mentida, pero el proxim 27 de juny cumplirem el primer any a la xarxa.

Anònim ha dit...

NOOOOOOOO!!!!PERFAVOR QUE JO TINC DESPEDIDA DE SOLTERA!!!!!SI VOLEU I EM FARIEU UN FAVOR PODRIA SER EL DIVENDRES DE S. ANTONI,ENCARA QUE JO CURRE DISABTE,PERÒ EM PUC SACRIFICAR.

Anònim ha dit...

Eh!,qué ben ensallat tenen el ball,tindrem que practicar,i demostrar el que podem fer amb o sense tanga!!!

Anònim ha dit...

HOLA XURRISS!!
Després de dos dies de llevar vidres per tot, denúncies, guàrdia civil, alarmes, tècnics,factures,fer recompte del tot el que m'han llevat i destrossat( que no és poc)...he pogut conectarme al blog i donar-vos les GRÀCIES A TOTS PELS ÀNIMS!!!
Des d'aci vull demanar a qui corresponga més vigilància aci d'alt perquè van a desploma-me!!

Jo també necessite una festa templaria ja pa que em pegue l'aire!!
i com la presi també tinc despe i preferiria la sopaeta divendres.

GRACIETES PER SER COM SOU!!!

Anònim ha dit...

Que pasa Ferran??
Terminando la jornada del divendres (que ya era hora por cierto de que llegara el cap de setmana!!!)he descubrierto el vostre Blog.....ya conocia la web de portaltea pero el blog de templaris noo..que por cierto esta prou animaet..

Cuidat!!! haber si nos vemos en Sant Antoni y charren...espero que mi deberes de papi y de crianza me lo permitan
Recuerdos a tu family

Jose (psique)

Anònim ha dit...

be, la sopaeta cuant vullgeu, pq no me la pense perdre.....
(didicat a lara, carles, ferran, miguel, jaume, adrià, rosa mari, elvira, javieret, irene, ......)

Anònim ha dit...

L abenvinguda al nostre blog a eixe il-lustre psicoleg alteà ( un braç).
Respecte al tema del sopar crec que tambe estaria be el divendres, ho dic mes que res perque, Sant Antoni es Sant Antoni, i jo pense eixir, si pot ser, el dos dies.
Concretem el tema? Vullc dir.. on fem el sopar, a quin hora, qui ve i el mes important qui collons paga!!!!

Anònim ha dit...

De puta mare divendres, així aniré els 2 dies, Ferran NO pots preguntar on sopem si ets l´organitzador colloons, deu de ser la resaca electoral. Que ganes tenia de una sopa templaria, i la mare de Lara, ja pot beure? ja fa molt que no la veig PIRIPI, ara la sereneta es ullera´s woman.
Salutacions al Psico que solo aparece para Sant Antoni

Anònim ha dit...

Saraos s.l. està d´acort, el dia que vulgueu.
Eixe cap de setmana els madriles també estàn aci. Anem a aprofitar per a tancar el boato.
Penseu on voleu aner a sopar i molts, i reservem, i ja ve tot rodat, això es lo bo dels templaris, que n´enjuntes a 2 i li peguem foc a la mar!!

La veritat es que fims el 30 es molt de temps sense juntar-mos.

Anònim ha dit...

ok, el divendres de sant antoni a les 21.30 a on? anem tancant opcions
per cert, kin dia es? el 8 de juny no? ale, conteu en mi, que ja puc veure, i vorem si ve rafa o el deixe de super nanny...
q ganetes.... em bufaré enseguida.....
jejejeje

Anònim ha dit...

La llista mes votada, es a dir l'Atxa i jo, hem admes la proposta, per a que despres digueu que no pactem, i hem pensat Amb l'Hotel San Miguel com a lloc on sopar.
Estaria be a les 10 de la nit i creem que podem posar cam a data llimit per a confirmar l'asistencia el proxim dimecres.
Vos pareix be el lloc o hi han altres sugerencies?
Els de saraos vos encarregueu(com sempre)?
Si de nosaltres depenguera, estic segur, que ja teniem pacte!!!

Anònim ha dit...

I que cony..QUE BIBAN LOS TEMPLARIOS!!!
i la mare que ens ha parit!!!

Anònim ha dit...

acha ...tinc dos que criar perla,...mi vida social se a reduit molt...

cuidat campeó

jose ..psicodelic furs

Anònim ha dit...

Paca
Sevila
On
Esta?
estara buscant a PP martin?
Paca
Sevila
Perfavor
Vine oblidalo.

Anònim ha dit...

eh?? ten vas anar de festa despres del teatre o que?

Anònim ha dit...

com tas anterat?no es pot fer res sense que el vegen.

Anònim ha dit...

Haber si nos organizamos para el viernes.

Nosaltres ho tenim xungo divendres, pero ho intentarem. El dissabte femla reunió del boato, val?

Alf, si eixes, avisa, que jo vaig eixir ahir en les amigues de Belén, i no estic tan graciós ;o)

Anònim ha dit...

el del video li te un aire a alvarito!

Anònim ha dit...

Paquiteta, no saps el mal que em sap lo teu. Cóm pot haver gent aixina! Definitivament, algo es deurà de fer a Altea per tal d'evitar aquestes accions delincuents. Però lo teu ja és massa.

Ànims, de veres. A mí em van furtar l'altre dia un boli i ho vaig superar ;o)

Anònim ha dit...

a kin hora veniu al atico a?

Anònim ha dit...

Saraos s.l. ja te el sopar tancat, divendres a partir de les 21.30 al BON GELAT.
Ens preparen un menu que te cagas per 25 ebros.
Com sempre es prega confirmació abans del dimercres.

Gràcies.

Anònim ha dit...

MENUDA NIT!!! Q RISA!! SOBRETOT A LES 7 DEL MATI, CUANT LARA S´HA ALÇAT! AUNQUE NO VOS HO CREGUEU TINC RESACA I TOT!!
JEJEJE!! GRACIETES PER TOT A SARAOS SL I QUE CONTE AMB MI PER AL DIVENDRES....
CIAO
PER CERT, VOREM AL MADRILES PER AÇI NO? JA EM CONTARÀ LA MASSAI COM HA QUEDAT EN LO QUE TENIEM ENTRE MANS...

Anònim ha dit...

Jelou, wapis!! Esteu llançats avui, eh? Xelini, el que portavem entre mans segueix el seu curs, don't worry, pero zankiu veri mach per tot, perla. Resacosa, eh? Ja comences a arrancar...

Divendres farem l'impossible per vore-vos, promes...

Anònim ha dit...

Hay prisa!!!!
Nesite que em confirmeu el sopar del divendres.

Anònim ha dit...

ah, en nom de la presi, vos convoque al 1er concurs de colchonetes fins l´illeta de l´olla que tindrà lloc el proper dissabte 30 de juny, despres de dinar, a la platja de l´olla, en el xerenguito del cigarro...
Hi hau´ra que vindre disfressat, i la inscripció es farà al modic preu de 2 euros per cap. sols es pot utilitzar aletes i el guanyador/a tindrà el premi que es mereix.
per apuntar-vos teniu que cridar al movil de la presi que es 6........ o a la clinica de gossos..


ale ahi queda eso!!!

Anònim ha dit...

Nosaltres no podrem sopar segur, però intentarem engantxar-mos després.

Per cert, recordeu que al dia següent tenim reunió per a traure conters...

La nit del dissabte farem un altre sopar??

Anònim ha dit...

Apunteume al sopar!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

McClau sa punta...

Anònim ha dit...

PRIMERA CARRERA AMB COLXONETA DES DE XIRINGUITO DEL SIGARRO FINS L´ILLETA DE L´OLLA,VAL TOT TIPO D´ATUENDO MENYS MOTORS,SÓLS ALETES SI VOLEU,EIXIREM DESPRÉS DE DINAR SI O SI,EL PREMI EL DONE JO I ES SECRET FINS QUE TINGAM UN GUANYADOR,NO VAL NADAR EN BOLES,EH?

DIA 30 JUNY.

fERRAN I MCCLAU VENIU AMB O SENSE PARELLA?

Serà la primera nit de marxa de Xelini des de fa 10 mesos,mare meva,jo no vull perdrem detall,xeli, jo et portaré a casa...

Anònim ha dit...

Presi, ets bonisssima, em pixe de la risa. By the way, el dia 30 es la dina de la penya, ho fas fet a a sabentes? Val autopropulsar-se? Podies fer categories de grups, parelles, trios.... uhm!! La conxoneta ha d'arrribar sencera?

Anònim ha dit...

Insinues que som parella?

Anònim ha dit...

no se si ixiré de parranda, pero a sopar si!

Anònim ha dit...

Xeli,no ens falles,que tú el disabte no treballes i el pare de la criatura es farà carrec,de tú i de Lara!

Per supost que ho insinue,Ferran,es que sou una mica lentos eh?
Quin programa tenim per la nit del divendres a San Antoni?

La carrera de colxonetes no cal que siga individual,fins i tot pot ser amb colxoneta familiar,i recordeu que per pintarse la cara per la disfressa, la paint ha de ser "watter" resistent,valdrà per l´aigua salada?

Anònim ha dit...

Vaig perdudet, estic uns dies sense entrar(o uns mesos) i perts el filet, pero m´enganxe enseguideta:
1- Vaig al sopar, apunteume Saraos, S.L.

2- Que bo a l´illeta, m´apunte.

Madriles com va? maeu quant sense saber de vosaltres, el weekend proxim estic a Madrizzz(del 15 al 18) ja vos cride i parlem.

Anònim ha dit...

Vaig a reservar per al sopar. Som 17 persones.
Falten molts per confirmar, com sempre a ultim hora.
¿Esperen a que els duguem el targetó a casa?
Espere que estiguen sentats . . .
O tal volta confirmen el dissabte al mati. . . a mi que no em desperten!!!

Anònim ha dit...

Jose,bombonet,jo li hu vaig dir a la presi,mosatros els tres anem,que guay,lo de ascriure els tres.

Anònim ha dit...

Jo després d'una llarga negociació també vaig, yupiiiii!!!!!

Anònim ha dit...

Demá faltaran 50 dies per a la boda i 30 dies per a la despedida.

Ho cel·lebrarem, no?

Quin canguele!

Anònim ha dit...

MADRILE,NO EM DIGUES QUE FAS LA DESPEDIDA 20 DIES ABANS DE LA BODA? TENIM QUE ANAR MOLT LLUNY O QUE?LA MEVA FITA LA TINC A CABO NORD,PERO ALLI NO HI HA BISKI DEL BO.A LES HORES IA DIRAS ALGO EH?
MASSAI, SI VOLS JO VAIG EN VOSALTRES,NO PER RES,SOLS PER SI ANEU MES A PROP.

Anònim ha dit...

bon dia i bon arrós a mig dia!!!! ANIT XUPI!!!!!!!

Anònim ha dit...

BON GIORNO PER LA MATINA

Anònim ha dit...

Xeli,bon dia!
Lara MATINERA!

Anònim ha dit...

YA LE HAS LIMPIADO LOS ZAPATOS AL ORTEGA? ELS DURIA BOLLITS....

Anònim ha dit...

Xeli no t'has gitat o que?
Lareta ta mare ahir molt d festuki i hui podrà amb tu?

Anònim ha dit...

AY FILLS MEUS, QUE DURA ES LA VIDA DE MARE, YA LO VERÁS GEMA, PERO HAY QUE ESTAR A LAS DURAS Y A LAS MADURAS. EGES

Anònim ha dit...

Xeli,tu no saps lo net que es el Ullera,este mati,cuan arribat,s´ha possat a netejarse el luminoso amarillo,que portaba com a camiseta,y les sabates,segur que tamé,el xic es molt aseat.

Anònim ha dit...

Ja no queden xics com l'ullera...FAENER!!

Anònim ha dit...

que bonito es el amor

Anònim ha dit...

havia gent a s.Antoni?

Anònim ha dit...

el anonim no el deixen eixir de casa a estes hores? pos allargat al llitet i dorm fillet.

Anònim ha dit...

good morning!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

helloooooo!
haber que pasa con las de la despedida,no contais nada,es que es secreto,o esque aun estais recuperandoos,el sábado que viene teneís la boda?
ADIOS.