Fi de Festes

|

Finalitzades les festes del 2007, mentres uns intenten trobar "la vara de mando", altres trobar-se a si mateixa i altres crear polémica, encara queden uns quants festers resacosos que ja estan pensant en que fer per a refer un futur millor.
Un temps que haura de vindre per a colocar a cadascu al seu lloc i demostrar que la raó no es un be unipersonal.
Pel que als Templaris respecta, estic segur, que ja estem cabilant per a quant sera la seguent dinaeta, eixa que any darrere anys serveix per traure una nova directiva i vore els moments mes excitants de les ultimes festes.
Per davant ens queda l'enllaç del Templari i la Corsarieta, el sopar de Nadal, la festa de la Republica, i tantes altres coses que fan de la vida, un bon moment per a gaudir i expresar els nostres sentiments.
Es temps, baix el meu pareixer, de reflexionar, de confesar els nostres pecats, de recapacitar tot allò que em viscut durant este setembre, i vore que es el que podem canviar per al proxim any. Es hora del examen tipic de conciencia post-fester, dies de neteja, de tranquilitat i de autocrítica, encara que amb alguns tindrem que estar ben alerta per a que la historia no es torne a repetir.
Amics, Templaris, Alteans, una volta més, es el moment de donarli la volta a la "tortilla" no siga que per egoisme o desidia s'ens creme tant que no puguem menjar-la.

Dedicat a RAFA, una baixa important, que s'ha deixat notar, ANIM CALLOSI!!!

74 Comentaris:

Anònim ha dit...

ESPECTACULARS!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Demà sopem a la penya??
No podem parar!!!
No tenim que perdre el ritme per a la pròxima boda Templari-corsaria!!

Ferran quan vullgues passa per l'òptica.

Anònim ha dit...

Felicitar a Ferranet que hui es el seu aniversari i al pare que va ser el dimecres i per aixó està un poc filosòfic,eres un crack Ferràn i el teu fill tres cracks.

On és el video de les ties?

Gema nada nuevo que contar ni buenas noticias tampoco... mañana creo que cenamos en la peña,no?

Anònim ha dit...

Ok Paki, veig que fas prompte els deures...a vore si els altres cameraman de la penya fan el mateix i em passen les fotos de festes per tal de muntar un altre espectacular DVD amb el millor de festes.
Rapid, ara que tinc temps, que despres dieu que tarde , quan la culpa es sempre dels mateixons!!!

Anònim ha dit...

Aprofitant que mon pare, pel meu aniversari, hui m'ha deixat carta lliure amb l'ordinador, vullc agrair les felicitacions i convidar-vos a que em feu el regal que vullgueu...
Per cert algu em podria dir per a que serveix açò que hi ha al costat del teclat i te dos botons?

Anònim ha dit...

Quina passada!!!! Ens ho hem passat tan mal, tan mal, que el video ho diu tot.

Felicitats, Ferrans!!!

Anònim ha dit...

felicitats Ferran´s,i si demá crec que teniem que arreplegar penya i
sopar i correfocs,i....

Anònim ha dit...

Ferràn jo et done les fotos de 2007
si tu em dus una còpia del any passat,sí o sí?demà les duc a la penya si no vens passa per la clínica.

Anònim ha dit...

Good mining,are you sinking?

Anònim ha dit...

good morning!!!!

Anònim ha dit...

FELICITATS ALS FERRANS!!
Per cert Ferran estàn totes les fotos? les del futbet també?

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a tots dos!!!

Que festetes mes bones, rares però bones!!!

Ha sigut rar desfilar diumenge i a les 16 h, o les 2 ambaixades seguides, no? Però malgrat la pluja han sigut unes bones festes!!!!

Anònim ha dit...

Se le consiente el valor
y se le ignora el talento
se le pone marcha atrás
se le quita X%.
Y si consigue arrancar
despegarse de la gente.
Se lava en agua caliente
no se le deja secar
y se le vende al cliente
por un precio singular.

Se le permite opinar
se le censura el mensaje
se le puede consolar
no se le cobra peaje.

Y si consigue llegar
y aparenta ser valiente
se le supone feliz
y se le altera el proceso
se le dice siempre sí
se le mantiene en los huesos
y si consiente decir
de manera convincente.

Se lava en agua caliente
no se le deja secar
y se le vende al cliente
(a qué precio).

Se lava en agua caliente
no se le deja secar
y se le vende al cliente
por un precio singular.

Anònim ha dit...

Els anonims cada dia em deixen mes bocabadat.

Anònim ha dit...

jo flipe...

Anònim ha dit...

Aquest encara no ha deixat la casalla...

El divendres tenía una presentació en Bilbao i em diuen "tienes voz de casallero..." No vegeu cóm em vaig riure. Casalla jo? Qué va!

Xicones i xicons! No sabeu cóm us tirem de menys. Cuideu-vos i que no hi haja marejada ni marejadilla, que dins de res ja tenim la despedida i el bodorrio.

Anònim ha dit...

El temporal ha amainat, ni marejada ni arbolada ni res.

Pau, armonia i bon rotllo.

La pregunta del milió:
¿Qui serà la nova directiva?

Anònim ha dit...

Aquesta és la meva filà, sí senyor!

Amics, em va desapareixer una xilaba que tenia on estava l'equip de música, en el canyís que donava a la cuïna, en l'estanteria on sempre deixe les meves camisetes i coses. La xilaba estava ahí a l'hora de l'embaixada de dilluns i ja no estava a l'hora del desfile moro de dilluns.

No tindria més importància si no fora una xilaba molt especial per a mí, perquè és la primera que vaig tindre en la filà, i he compartit amb ella 17 anys de festa (i ella ha viscut 17 anys d'animalaes amb mi).

Es de les originals: de la tela vella, la que diem de sac. Es fàcilment reconeixible perquè en queden poques d'aquestes.

Si algú es dona conter de que te una xilaba que no es la seva (simplement perquè mai n'ha tengut de les velles), per favor que m'ho diga, perquè no se qué seran les festes sense la meva xilabeta voladora. Moltes gràcies!

Promet pagar una recompensa en forma de casalla anyeja.

Esther ha dit...

Si ja t'ho vaig dir jo.... cada any una cosa, jajajjajaja

Belén i la maleta?? per on para, mira a vore si està a Varsovia i encara poden aprofitar el vietje, jajaja i si no anem nosaltres a per ella, no?? una altra gastrointeritis es pot fingir...

Per cert bon dia a tots!!!

Anònim ha dit...

Ferran siempre a un gran nivel, te agradezco no me enfocaras, pues ´siempre es difícil explicar algunas cosas a la clase.
Presi estupendas las de la boda,pero no me pusiste la de "festes 2007". ¿? Gracias por adelantado.
Jordi un día perderás hasta a Belen...pero no te la pienso devolver.
¿Belen qué tal la reincorporación? No recuerdo si te firmé la baja,ja,ja.

Anònim ha dit...

Tengo un problema con el tamaño del archivo de las fotos "Templaris 2007",no me caben ni en cd ni en lápiz ni na de na,qué puc fer,Ferràn?ho intentaré en dvd.
Ja tenim nova directiva?Hay prisa,així que necessitem voluntaris...

Anònim ha dit...

I si proves en dos CD?

Anònim ha dit...

Ai, cullonetis!! Ara resulta que el bagul de la piquer no estava en cancuns, sino en hong kong!!!! Aixo si, continua missing... tinc complexe de pepet... jiji.

Mclau, eixe gran seductor que les xatis ens vam perdre fa uns anyets...

Presi, prova comprimir amb winrar, winzip, etc.

Petots, xurris!!

Anònim ha dit...

Ferràn,gràcies per la idea,duc dos dies pensant cóm fer-ho,un més un
son dos,tampoc,sòls caben 46 fotos,tinc 500 fotos...però el problema és el tamany no el número.Bé, jo com Ferràn ,allà al 2008 tindreu la copia.

Anònim ha dit...

Sols caben 46 fotos? Això són uns 15Mb per foto... podrem veure quí es va fer la depilady i qui no...

Esther ha dit...

Esthercita a vore com estàs gravant les "afotos", pero si en un CD varen cabre les de la despedida, boda de Paqui, teues i meues???... :)algo passa.

Anònim ha dit...

Algo haces mal, dedicat a tallar...

Anònim ha dit...

I perque diuen que la informatica es per a tontos...?

Anònim ha dit...

Algu sap si a Varsovia hi ha algun sarao montat per a aquest cap de setmana?

Que tremole Polonia, els bessons van a cagar-se!!!

Per cert, quina es la beguda típica de Polonia?

Anònim ha dit...

VOLEM FOTOS DELS TEMPLARIS VIATGERS I DEL NUVI A POLONIA!!!

Anònim ha dit...

Però no era una SURPRISE per al nuvi???

Ferran estic intentant enviar-te les fotos del futbet al correu, però no puc, i això que ho envie comprimit en winzip!!
Mira quan pugues passa i m'ho expliques, val?

Anònim ha dit...

Classes particulars d'informatica e Internet Ferran
Dijous i divendres de 17:00 a 18.00h
25€ hora
MATRICULA'T

Anònim ha dit...

A fer punyetes tots,fotos a la basura!

Ferràn podries oferir les clases gratis,no?després de estar sempre a primera fila de tir,totes les festes amb la càmera a remolc,menos mal que siempre me quedarán los hombres como Mcclau,caballero templario por excelencia de las damas templarias.

A que no sabeu quí era ONAN?

Anònim ha dit...

JA HO TINC!!!
Als profes d´informàtica i/o enteraillos,he tornat a descarregar totes les fotos i desde este 2º arxiu sí puc copiarles,no sé que pasaria amb el primer,però ni 5 cds,ni la depiladora,ni winrar,ni lmqlparit!!!
Quina fartera!!!DE VERITAT QUE L´INFORMÀTICA ÉS DE TONTETS...

Anònim ha dit...

La pela és la pela!!
Ale vos quedeu sense fotos del futbet, i no voreu a les figures templaries del baló!!

Anònim ha dit...

Entre una amb la ediladi, i l'altra amb el futbet... esteu que rabieu!!! Per a consolar-vos: hui he trencat el disc dur del meu computer d'una baca... quin desastre (maleta, computer, suma i segueix)... menys mal que el meu AMOR te eixes manetes i l'apanyat temporalment.

Wapis!!!!! El Darek no es de polland?? Si el veu, apunteu-lo a la penya, eh?? PASSEU-HO BOOOOOOMBAAAAAA!!!! (Quina enveja)

Esther ha dit...

Esther, si ja et deia jo que passava alguna cosa rara..

Ferran ahir et vaig dir que no tenia fotos de festes però del futbet, sopar i presentació si, no m'enrecordavá....te les envie.

Anònim ha dit...

Crec que el vodka polones es també molt bo, i sí que podeu portar-lo. Perque les dones,- m'han dit que son molt guapes y con les gambes molt llarges- no vos deixarán.
Kiwi ¿Uns anyets...? ¿Que estás insinuand? Ancara no'stic juvilat...
Als vostres pies gran dama templaria, seré el vostre paladín, si es que puc eixir del geriatric.
/////////////////
/////////////////
/////////////////
Com plou!!!!

Anònim ha dit...

Podiem fer el desfile hui, que tampoc plou!!mare mevaaaaa!!
A Polònia plou?? Per dins segur!!

Anònim ha dit...

SALA PORFAVOR!!!!!!!!!DINOS NIÑO/AAAAAAAAA.?

Anònim ha dit...

Niñ@

Anònim ha dit...

Sala, aixo vol dir que parelleta??

Ja han arribat els de la despe. De fet, ja fa un ratet que estan ambientant-se...

Anònim ha dit...

la banda cuant no està en la peña si k toca!!

http://es.youtube.com/watch?v=lDmitS0ewrk


mireu!!

Anònim ha dit...

Sala ENHORABUENA por esa @,ME ALEGRO MUCHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISIMO,que guay!
a mi hoy me han dicho que tengo que moverme menos,he flipado si apenas me muevo!,dice que Carla esta muy baja,y que en cualquier momento puedo dilatar,ahora me voy a volver como la Presi...mandona!jajaja,lo dice ella,no yo.BESOS a todos pero en especial a Sala e Isa.y a la Presi.

Anònim ha dit...

Gracias,guapa,no por lo de mandona sino por lo del beso.

Anònim ha dit...

Qué guai!!! UNA TEMPLARIETAAAAA!!!
CONFIRMAT!!!!
A vore si deixa manera fem una penya fifty-fifty, que de moment hi ha més templaris que templaries...
Lara, Rosa Mª, Irene, Carla, Carolina....Com mola!!

Anònim ha dit...

Enhorabona, parella!!! Segur que a Javieret li encantara fer de germa major i cuidara molt be d'ella.

Per fi capd7!!!

Anònim ha dit...

yin dobra!
recuerdos desde estas tierras lejanas, donde los caballeros templarios estan dejando mucho que desear!.
La resaca festera conjugado con el voska local hizo que no aguantaran el tiron masero!
Esperemos que esta noche con la mision para que se les encomendo.

Anònim ha dit...

1-Sala e Isa desde la Polka enhorabona.
2-confirmem que el vodka a seques es brutal.(apunteu pa l´any q ve)
3- Alcañiz no tomba a ningu, du una setmana aÇi i es pert en el portal de ca pitu.
4-De les polaques ni parlem(MAMA MIAAAA)
5.- La ciutat te una marxa impresionant.

HASTA AQUI PUEDO LEER . . .

Anònim ha dit...

tengo que decir que me parece muy mal,FATAL,que alguien conteste con el nombre de otro,FALSO SALA!

y un saludito a los polacos.

Anònim ha dit...

CAROLINA VIENE DE CAMINO? SI O NO?

Anònim ha dit...

Enhorabuena a todos/as los reproductores de ese tesoro de la fauna ibérica: ¡LAS MUJERES!

Alcañiz eres terrible...

Gema si se te adelanta, no cabe duda, viene en DUCATI.

Anònim ha dit...

a ver, cuantas templarias van a venir al mundo?? quien es carolina??

Anònim ha dit...

Glu, glu glu...

Anònim ha dit...

Glu, glu, glu...

Anònim ha dit...

Sereu coxinos?
glu glu glu,vol dir:
que plou i esteu afuegant-vos,que no vos cap més vodka al cos,que no aneu a tornar a Espanya,que vos han tallat la p. a trossos i teniu els c. a la goleta,que vos ha segrestat una pandilla de polaques cincuentones que buscaven la seua botella de licor i que Alcañiz ha confundit en jovenetes perque ha vist un tanga asomant per la faixa,o xq ja esteu farts i voleu tornar a casa?

jadyuefhdsskloscjdhksjfhfshfoih(traducciò al polac:no poeu eixir de casa!)

Anònim ha dit...

yo a tí te mato!

Anònim ha dit...

Yo a tí t mato!

Anònim ha dit...

Yo a tí no te lavo ni te plancho más la ropa!

Anònim ha dit...

Yo a tí te mato!

Anònim ha dit...

También te mato!

Anònim ha dit...

Qué wapet el meu xiquet!

Anònim ha dit...

Sergio està ahí?

Anònim ha dit...

Mañana mismo te vas pal pueblo!

Anònim ha dit...

On està el nostre president?

Anònim ha dit...

QUE BONS QUE SOU!!

Anònim ha dit...

Divendres dia 12 oct tenim dinar templari,el lloc ja el comunicarem.
La festa continua!

Anònim ha dit...

El dia 12!!!!
A mi no em dona temps!!!!

Anònim ha dit...

Sí que el mataré, sí!!!! El senyoret ha perdut el mòbil!!! I ja van 5!!!

Ferran, has rebut un missatge meu? Nova entrada ja!!

PD: dema em tornen la maleta bomba

Esther ha dit...

Si es que no pot ser, que barbaritat, no pot ixir de casa sense pedre res, la xilaba, camisetes...

Anònim ha dit...

Pakiteta,eixim hui?jo tinc ioga,acabaré a les 22:30,vaig a casa i després al San,te hace?

On estàn els polacos?

Anònim ha dit...

OK Presi!!
jo tinc assaig del cor i acabe a les 11:30h després aniré a buscavos al San.

Anònim ha dit...

Ok, alli estare jo tambe...

Xelini, com tens l'emfermeria?

Anònim ha dit...

tot ok
ens veem el divendres