Dayna Kurtz a Altea (no ho puc creure)

|

Mentres els nostres carrers es plenen de guirnaldes, farolets i aparadors nadalencs, i els nostres televisors, d'anuncis conceptuals que volen vendre les millors fragancies. L'espirit dels Templaris ens embarga de nou amb propostes culinaries que haurien de fer-se realitat...JA!!!.
Una d'elles, com tots els anys, convertida ja en tradició, es la reunió gastronómica unisex de tots els nadals. La convocatoria, en lo que "machos" respecta, pareix ser que es fara efectiva el 15 de desembre al Rt. Il Giardino, en terrenys d'Altea la Vella, on hi ha un nutrit grup de Templaris, que eixe dia no tindran excusa per a no estar alli.
La questió es que eixe mateix dia, a Palaualtea, hi haura un interesant concert, al que no voldria deixar d'anar, per aixó, vos he deixat un video en directe de Dayna Kurtz ,la cantautora americana que actuara eixe dissabte, per tal d'animar-vos a que la nit començara a les 20:30H amb la música d'esta espectacular dona.
Qui s'anima?...concert...sopar...beguda...Templaris...ho tenim tot, per a una nit perfecta.
Dedicat a tots els pacients Templaris que dia a dia animeu este blog amb els vostres comments.

35 Comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno, vale, de acuerdo . . aniré a la dinà del dia 6.

Qui l´organitza, on és, i que dinem?

Al local de la filà no estaria mal.

Jo crec que del concert passe. Sopà al Giardino i fiestuki després.

Anònim ha dit...

KOSE ESTIC TOTALMENT D´ACORD EN TU EN TOT... (VALGA LA REBUNDANCIA)
DINAETA EL 6 A LA PENYA AMB UN CATERING, I AIXINA PROBEM SI ENS AGRADA PER A MIG ANY.... DESPRES DIOS DIRÀ....

Anònim ha dit...

Val, el dia 6 a mí em ve bé,jo faria la dinà a la caseta de picó si ens deixa l´amo i el temps,pareix que estarem més recollidets,no?qui vullga pot nadar a la pici i qui no que es quede a la vora de la llar.

EL sopar del dia 15 tb ens ve RRRRREEEEEEEMEEEEEEEELLLLL!però ho sentim molt xiquets,les xatis estarém al Hotel i no val perseguir-mos dp eh?això sí,al que pille jo parat a una rotonda eixe dia,no dorm ni al sofa!

La presi de la penya que diga algo no?algú tindrà que pagar...(el dinar)

Anònim ha dit...

Xurris, compteu amb nosaltres per al que faça falta, eh? Ale, ja ens anem al llit, quina nit mes REQUETEMEL!!!!!

Anònim ha dit...

Si és dinà de la penya, tingue en conter que molta gent estarà de pont...

Anònim ha dit...

pos mira,ells s´ho perden...

Esther ha dit...

Peduts!! que fan els madriles a eixes hores pel mon, que no teniu casa o que??? que barbaritat!!!

Anònim ha dit...

En Madrid esteu fent ja el rodatje per a quan anem el segon contingent, u que?

Mare meva i després la fama la tinc jo, que des de la boda no he eixit. . . cria fama i gitat a dormir!!! Perdurables!!

Aviseu a la presi per a que organitze el dinar. I que es compre l´ordinador ja!!!

Anònim ha dit...

Xelo, o que facen com jo, que me´n vaig de pont despres de la dinà.
No hi ha que perdre comba. . .

Anònim ha dit...

Lo de la dinaeta mola mogolló!!
Així arranquem en ganetes el pont, que no mos podem perdre res!!

Madris porteu bona raxeta també,eh?

Quina sta.Ceci més tranlileta!!Què barbaritat!!No podem torcar-ho!!

Marieta ha dit...

Santa Ceci tranquileta... Paki, encara tinc resaca... mare meua! Espere poder anar a totes les activitats q esteu programant... al pas q vaig em coneixereu com a templaria per al mig any!

Anònim ha dit...

kose eres mi iodolo-......
REMEL , MANIFIESTATE!!

Anònim ha dit...

xatis, jo em retire. La setmana que ve a les 2 tots al llit, eh? Ara, que els de santa ceci tambe heu estat condidors... quisiera ser...

Anònim ha dit...

REMEL POR TODO, EL 6 BIEN , EL 15 BIEN,...
(CANCIÓN: BIEN, BIEN BIEN Y POR ... QUE LE DEN)
MONO TEMPLARIO YA... BUUUUUUU.

Anònim ha dit...

bueno, remel, tu tambien eres mi idolo, cuando sea mayor quiero ser como tu...

Anònim ha dit...

CONFIRMAT, EL DIJOUS DIA 6 DINÀ DELS TEMPLARIS EN EL LOCAL DE LES CUNYAES MARCE I MARISA, ENFRONT DEL BAR IDEAL, SE RUEGA CONFIRMACIÓN...

Anònim ha dit...

Jo vaig,si Gema no està de part...

Antonio igual.

Anònim ha dit...

jo aspere no estar de part,mijor a l´atra semana,bueno no,porque entonces Antonio no podrá ir al Giardino,con lo bueno que esta todo!hasta el cocinero...

Anònim ha dit...

Avui fa un mes de la boa, 15 del tomate, i deu de la depresio post vacacional. Ja reincorporat i acoplantme a esta nova vida, torne de nou tb al blog i de paso tomataso.
PD: Pa cuando le toca salir a Carla?.

Anònim ha dit...

hello tomatito!feliz mesaversario!ya era hora de que volvieras,y ahora que tu vuelves,yo estoy a puntito de irme,el lunes ya me quedo sin ordenador,cojo la baja porfin!,y Carlita, pues a partir del 15,cuando quiera.al BSTS.

Anònim ha dit...

Dile a Antonio que se compre un portatil para retransmitir el parto por el blog!!!

Ja tinc l´auto del judici de la festa, que no es el mateix que el cotxe del jutge que va vindre a la festa.
Es presenta com a acusació els monesipals contra Jose Ramon i contra mi.
El delicte que ens acusen es desacato a la autoridad, resistencia a la autoridad y faltas. Cagate altra vegada o com diria Suso, Recagate!!!
De l´abus d´autoritat no diu res, mira tu.

Anònim ha dit...

hola a tots, al jutge, al estreleta, al suso, al golf,.... a carla, a la baja, a la alta, a la gin, a la ki, .... ens veem el dijous dia 6....

Anònim ha dit...

lo 1ºbuenos dias!
lo 2ºya podeis empezar a llamar a mi CARIIIII,y felicitarlo por su cumpleaños,ya estais tardando!

Anònim ha dit...

Antoñito moltes felicitats!!!
Ale Gemita, que ya te falta poco para las vacaciones, qué gusto!!
Buscaté un portátil para conectarte que las horas te van a pasar eternas!!
Un beso para el cumpleañero!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, Antonio!!!

La dinà de la penya es el dia 6 al local del Bambi.

Anònim ha dit...

Dinà de la filà: CABRONS
Moltes felicitats al pare de la criatura!

Anònim ha dit...

muchas felicdades antoño.....

besoss de rafa, xelo i lara
(ya tenemos ganas de ver a carla)

Anònim ha dit...

Xeli muy bueno,la verdad es que desde que lo conozco siempre he dicho AntOÑO,pocas veces lo digo bien,por eso siempre le llamo cariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........

Anònim ha dit...

Què zuhto,per un moment creia que Carla ja estava al mon,bueno Antcoño felicidades,pero nadie ha dicho cuántos cumples eh,pillín!

Anònim ha dit...

happy birthday, xavalin! el ultimo de padre sin hijos, eh? (ya esta ahi, gema, relax y respiraciones)

Anònim ha dit...

beuno, hui m´emporte el premi per matinera.....
que passeu un bon dia...
besetssssssss

Anònim ha dit...

Per haber escrit mes matí si, però per matinera no, duc quasi un mes posant jo els carrers, a eixes hores jo ja estic fent feina en mutxamel.

Anònim ha dit...

SI FORA PER UNS CUANTS, COM ANIRIA ASPAÑA....

Anònim ha dit...

molt pitjor...

Anònim ha dit...

FELIÇ ANY NOU!!!
I MOLTES GRACIES ALS TIOS ARMANI, PER FER-NOS FENTIR MILLOR QUE EN LA NOSTRA PROPIA CASA, GRACIETES TAMBE ALS CUINERS I ORGANITZADORS DE L´EVENT, I EN GENERAL A EIXOS 17 + 1 TEMPLARIS QUE VAN FER, COM SEMPRE, DE LA FESTA, MÉS FESTA....
BESETSSS A TOTS I FELIÇ ANY 2008!!!!