Horaris i Recorregut Autobús

|
Si veniu a sopar (demà dia 30 és l'últim dia per a apuntar-vos), us recordem que el còctel comença a les 20:45 i el sopar a les 21:30 EN PUNT

Si algú vol vindre a celebrar les campanades amb el Regnat Cristià 2010 sense vindre a sopar, no hi ha cap problema. Sou benvinguts sempre!!

Podeu veure el recorregut de l'autobús, les parades i els horaris en Google Maps.

Si punxeu en cadascun dels autobusos i en el logo de Templaris - Regnat Cristià 2010, podreu veure en una foto el lloc EXACTE on pararà l'autobús (marcat en roig). Punxeu en la foto per fer-la més gran.

Si aneu al mapa, a la part de l'esquerra podreu selecionar les rutes que farà l'autobús, i punxant en elles, podreu veure el detall dels horaris per cada parada. També podeu veure-los directament punxant en aquest enllaç

Us esperem!!!!



ANAR AL DETALL DEL MAPA, AMB FOTOS DE LES PARADES I HORARIS

34 Comentaris:

Anònim ha dit...

hi ha resopó?

Templaris d'Altea ha dit...

Clar que sí! El que sobre del còctel ho traurem per a que omplim la panxa i puguem continuar...

xeli ha dit...

VISCA EL REI ( q ens ho dona tot fetet!)

BESETSSSSS


FELIÇ 2010

VA A LIAR-SE PARDA!!!

jose louis ha dit...

Parda es poquet!!!

Esther ha dit...

Pero parda, parda, mare meua,que por, jajajjaja.

El més important es que ja estem tots col.locats 318 persones!!!!

Recordeu als vostres grups que tenen que buscar la seua taula, teniu que avisar-los a nom de qui està sino serà un caos.

paki ha dit...

Esthereta!!que has tingut que agarrar l'esquadra i el cartabó?? jejeje.

ambaixaora 2010 ha dit...

GRACIES a tots els templaris, pel curro que ens hem pegat, açò es mereix una bona festa, FELIÇ 2010!!!!!!!!!!

Jordi ha dit...

Templariets i Templarietes, estic realment emocionat de veure la faenata que us heu pegat.

Com diu Xelo, açò hi ha que celebrar-ho, i quan abans millor.

Mil gràcies. Feu sentir-se a un com un verdader Rei...

Esther ha dit...

L'esquadra i el cartabó es poc!! un calçaor pa clavaos a tots, jajajaja i el vicsvapuru per a poder respirar, jajajajaj...

spaguet.ti ha dit...

Feliz cap d'any a tots des de les "illes afortunades" sent mol faltar a la millor festa d'altea, pero no os preocupeu per mosaltros, estem bé.

La Mari ha dit...

vosaltres trobeu normal q em gite a les 8:50??

Crec q és la primera nit de cap d'any q m'ho passe de P. M.
I tot gràcies a vosaltres! estic orgullosa de ser Templaria! (encara q sabeu q el meu cor està partit).

Feliç any DEU!! aquest és el nostre any!!!

xeli ha dit...

AVANT LA FESTA I VISCA LA FESTA!!!!

paki ha dit...

Bon any templariets!!
Ls nit em vas passar volant...va estar molt be!!
Marieta, tindràs que fer bondad!!

belen ha dit...

Bondat i posar de la teua part, pakiteta!!
Quan m'hagues agradat acabar la nit amb tots vosaltres, xatus!! Felic any DEU!!!

Esther ha dit...

Ale, una cosa menys, mira que vam currar, però i lo bé que ho vam passar...!! si es que fins i tot fent faena ho passem bé.

Això si he necessitat dos dies per a recuperar-me, buf!!

La Mari ha dit...

Xelo, crec q hui et toca, no?? felicitats!!

Esther ha dit...

Ostris es veitat, moltes felicitats Xelo i Natali!!!!

La Mari ha dit...

ai! la Natalie també??
Ale, felicitats!!!

Per cert, aprofite per a preguntar: demà sopem junts??

La Mari ha dit...

ai! la Natalie també??
Ale, felicitats!!!

Per cert, aprofite per a preguntar: demà sopem junts??

La Mari ha dit...

q repetitiva q sóc, no???
Cansina!

paki ha dit...

Felicitats Xelo i Natalia!!
Per molts anys!!
Besaetes!!!

xeli ha dit...

gracies a tots!!!!!!

DEMÀ CLAR Q SOPEM, FALTA SOLS DIR A ON,...

Esther ha dit...

Pos deuriem sopar, per que sino a vore com ens arranquem per anar a Mossem, ale anem fent llista
Jo i Ma anem.

xeli ha dit...

rafa i jo tambe, jordi i belen també, atxa tambe,...

Anònim ha dit...

Felisitats, felicidades, ho van passar molts be amb totos vosaltres la nit de cap any.
Poden sopar dema altra volta amb els templaris??

jose louis ha dit...

Moltes felicitats Xelo i Natalia!!!!
A mi em va passar la nit volant, be i el mati tambe, jejejeje

La Mari ha dit...

Kose, encara vas anar a la parà?


Bueno, i ara a preparar-se per a Mig Any q ens queda un mes!!!

Esther ha dit...

Al final esta nit on anem a sopar???
Mari tens entrà de Mossem, es q jo en tinc del meu cunyat.
Algú més en vol??Xelo tu en tens??

paki ha dit...

Jo a sopar no vaig, me'n vaig con "los otros" jeje.

Deprés ens veiem en Mossem,no? Si aneu abans al 8 aviseu, val?
Ah! Hui hi ha que anar tb a vore la cavalcada que els Reis son molt especials,jijiji.

La Mari ha dit...

Esther, guarda'm una entrada!!

jose louis ha dit...

Mari, que aun lo dudabas?
Qui et penses que va agranar la parà?

directiva 2010 ha dit...

diumenge reunió al local del bambero a les 17.30, per tractar temes del mig any, samarretes, once,...

La Mari ha dit...

Ai Jose, ma mare també estava agranant quan vaig arribar a casa... quines ganes d'alçar-se matí el primer dia de l'any!

El diumenge portaré torró q ha sobrat de les festes... jejeje
Q vuelvan las ensaladas y la pechuga a la plancha!!!

Blackjack Game ha dit...

This message, is matchless))), it is very interesting to me :)